Catering dietetyczny

Powiem szczerze, że przez bardzo długi okres czasu byłem absolutnym przeciwnikiem cateringów dietetycznych i jedzenia z „pudełek”. Zawsze odradzałem swoim podopiecznym korzystanie z tego typu usług, namawiając ich do samodzielnego przygotowania posiłków. Wynikało to przede wszystkim z tego, że większość dostępnych na rynku cateringów używa produktów niskiej jakości, nie przywiązuje uwagi do sposobu przygotowania potraw oraz ma bardzo sztywną ofertę, której tak naprawdę nie dało się dostosować pod indywidualny plan żywieniowy.

Dzieje się tak, ponieważ głównym kryterium większości ludzi jest CENA a nie JAKOŚĆ. Przeciętnego ‘Kowalskiego’ nie interesuje to, że dieta bazująca na mięsie jest dużo bardziej kosztowna od diety bazującej na kaszy i ryżu – widząc catering za „45 zł / dzień” lub „90 zł / dzień” wybierze ten tańszy.

Na szczęście ostatnimi czasy mentalność ludzi zaczęła się zmieniać i jakościowe produkty / usługi nabrał racji bytu.

Ze względu na to, że zarówno ja jak i większość moich klientów bardzo cienko stoi z czasem – zrobiłem ostatnio dość duży research w internecie w poszukiwaniu jakościowego cateringu.

Po dłuższym czasie trafiłem wreszcie na firmę, która mocno przykuła moją uwagę. Mowa tu o cateringu Created with Love.

 

 

Oferta skierowana jest dla osób
mieszkających na terenie Warszawy

 

 

Pakiety posiłków

Sportowy

Każdy kto trenuje wie jak ważne jest odpowiednie jedzenie. Odpowiadając na potrzeby naszych Klientów opracowaliśmy catering sportowy, czyli indywidualnie skomponowany zestaw 5 dań, który uzupełni niezbędne wartości odżywcze takie jak proteiny, węglowodany i zdrowe tłuszcze, a także zadowoli Twoje kubki smakowe. Ponieważ spędzamy ciężkie godziny na treningach, nie warto zaśmiecać swojego organizmu marnym jedzeniem. Pracujemy tylko na najlepszych produktach wiedząc, że dzięki temu szybciej zdołasz osiągnąć swój cel. Jesteśmy jedynym cateringiem na rynku, który dla każdego naszego Klienta przygotowuje indywidualną dietę i na jej bazie przygotowuje posiłki odpowiednio zbilansowane pod względem protein, węglowodanów i tłuszczów– wartość kaloryczna to tylko skutek uboczny przygotowywania jedzenia ze zdrowych produktów w oparciu o makro składniki. Masz gotowe makro? Wyślij je nam, a my będziemy gotować pod Twoje wyliczenia. Jak wybrać odpowiedni program? Proteiny i węglowodany pomnóż przez 4, zaś tłuszcze przez 9- wynik pokaże jaką kaloryczność wybrać. Catering sportowy zawiera śniadanie oraz cztery różne obiady. Chcesz dopasować posiłek przed i po treningu? Nie ma problemu napisz nam o tym, a my przygotujemy dla Ciebie odpowiednie posiłki. Chcesz jeść śniadania bez węglowodanów, podwieczorki bez tłuszczu? Jesteśmy od tego, żeby Ci pomóc i sprawić, że martwić się będziesz od teraz tylko o mocny trening!

    Przykładowe menu:

  • Śniadanie:
  • Pieczywo orkiszowe z pastą ze słonecznika i oliwek z pieczoną piersią z indyka.
  • II Śniadanie:
  • Kotlety z bobu z pikantnym sosem marchewkowym oraz ryżem jaśminowym
  • Obiad:
  • Kotlety z bobu z pikantnym sosem marchewkowym oraz ryżem jaśminowym.
  • Podwieczorek:
  • Makaron ryżowy z botwinką, sezamem i tofu.
  • Kolacja:
  • Wołowina z tajską bazylią w czosnku

Sport do 1500 kalorii

Zobacz

Sport do 2000 kalorii

Zobacz

Sport do 2500 kalorii

Zobacz

Sport do 3000 kalorii

Zobacz

Sport do 3500 kalorii

Zobacz

Sport do 4000 kalorii

Zobacz

Dieta Ketogeniczna

Dieta ketogeniczna jest bardzo restrykcyjna, wymaga ograniczenia węglowodanów do minimum przy jednoczesnym zwiększeniu dobrych jakościowo tłuszczów, które stają się naszym głównym źródłem kalorii. Zminimalizowanie spożywania węglowodanów zmusza nasz organizm do szukania innych źródeł energii. Stają się nimi ciała ketonowe powstające z rozpadu tłuszczów. Uczymy organizm korzystania z kwasów tłuszczowych, jako głównego źródła energetycznego, ustabilizowania poziomu insuliny i zredukowania zjawiska magazynowania dodatkowych kalorii z pożywienia w postaci tkanki tłuszczowej. Dieta ta znalazła swoje zastosowanie początkowo w leczeniu chorób układu nerwowego, a od kilku lat z powodzeniem wykorzystywana jest przez sportowców zarówno w celu budowania masy mięśniowej jak i częściej podczas redukcji tkanki tłuszczowej.

    Przykładowe menu:

  • Śniadanie:
  • Jajka sadzone na bekonie ze świeżymi warzywami.
  • II Śniadanie:
  • -
  • Obiad:
  • Golonka w piwie z sosem chrzanowym i kiszonymi ogórkami
  • Podwieczorek:
  • Żeberka pieczone w rękawie z glazurą sojową i smażonym szpinakiem.
  • Kolacja:
  • Pasta jajeczna z awokado

Dieta Ketogeniczna do 1500 kalorii

Zobacz

Dieta Ketogeniczna do 2000 kalorii

Zobacz

Dieta Ketogeniczna do 2500 kalorii

Zobacz

Dieta Ketogeniczna do 3000 kalorii

Zobacz

Dieta premium

Chcesz wykluczyć określone produkty? Nie chcesz marchewki, selera czy jabłek? Podajesz nam listę rzeczy jakich mamy nie używać, a my będziemy komponować posiłki wykluczając podaną przez Ciebie grupę składników. Jeżeli coś nie będzie Ci smakowało, albo przypomnisz sobie, że czegoś nie lubisz po prostu napisz nam o tym, a obiecujemy że więcej tego nie dostaniesz. Dieta szczególnie polecana jest osobom z różnego rodzaju nietolerancjami lub alergiami. Wiemy, że jedzenie jest jedną z ważniejszych czynności w ciągu dnia. Odpowiedni skomponowane posiłki pozwolą Ci bez uszczerbku na zdrowiu osiągnąć wymarzoną sylwetkę, korzystać z życia na pełnych obrotach i cieszyć się z bycia na diecie. Nasi kucharze codziennie przygotowują dla Ciebie coś wyjątkowego, aby każdy dzień był nowym doznaniem smakowym. Koniec nudnych diet! Koniec głodówek! Dieta musi być smaczna, zdrowa i skuteczna.

    Przykładowe menu:

  • Śniadanie:
  • Pieczywo jaglane z pastą z tuńczyka.
  • II Śniadanie:
  • Czekoladowy deser chia z musem z truskawek.
  • Obiad:
  • Kasza gryczana niepalona z pieczoną piersią z indyka w kremowym sosie porowym.
  • Podwieczorek:
  • Kokosowy ryż z grillowanym tofu i salsą azjatycką.
  • Kolacja:
  • Zupa krem z groszku i pietruszki.

Premium 1000- 1200 kalorii

Zobacz

Premium 1201- 1400 kalorii

Zobacz

Premium 1401- 1600 kalorii

Zobacz

Premium 1601- 1800 kalorii

Zobacz

Premium 1801- 2000 kalorii

Zobacz

Premium 2001- 2200 kalorii

Zobacz

Premium 2201- 2400 kalorii

Zobacz

Premium 2401- 2600 kalorii

Zobacz

Premium 2601- 2800 kalorii

Zobacz

Premium 2801- 3000 kalorii

Zobacz

Premium 3001- 3200 kalorii

Zobacz

Premium 3201- 3400 kalorii

Zobacz

Plan Spersonalizowany

Wiemy, że jedzenie jest jedną z ważniejszych czynności w ciągu dnia. Odpowiedni skomponowane posiłki pozwolą Ci bez uszczerbku na zdrowiu osiągnąć wymarzoną sylwetkę, korzystać z życia na pełnych obrotach i cieszyć się z bycia na diecie. Nasi kucharze codziennie przygotowują dla Ciebie coś wyjątkowego, aby każdy dzień był nowym doznaniem smakowym. Koniec nudnych diet! Koniec głodówek! Dieta musi być smaczna, zdrowa i skuteczna. Dieta spersonalizowana oparta jest o indywidualne zapotrzebowanie na proteiny, węglowodany i zdrowe tłuszcze – wartość kaloryczna to tylko skutek uboczny przygotowywania jedzenia ze zdrowych produktów w oparciu o makro składniki. Tylko dieta oparta na dobrze zbilansowanych posiłkach gwarantuje osiągnięcie wymarzonych efektów!

    Przykładowe menu:

  • Śniadanie:
  • Pieczywo orkiszowe z pastą ze słonecznika i oliwek z pieczoną piersią z indyka.
  • II Śniadanie:
  • Sernik z malinami na spodzie z orzechów nerkowca.
  • Obiad:
  • Pieczona pierś z indyka z czerwonym ryżem i świeżymi warzywami z olejem lnianym
  • Podwieczorek:
  • Makaron ryżowy z botwinką, sezamem i tofu.
  • Kolacja:
  • Twarożek z rzodkiewką i szczypiorkiem.

Spersonalizowany 1000-1200 kalorii

Zobacz

Spersonalizowany 1201-1400 kalorii

Zobacz

Spersonalizowany 1401-1600 kalorii

Zobacz

Spersonalizowany 1601-1800 kalorii

Zobacz

Spersonalizowany 1801-2000 kalorii

Zobacz

Spersonalizowany 2001-2200 kalorii

Zobacz

Spersonalizowany 2201-2400 kalorii

Zobacz

Spersonalizowany 2401-2600 kalorii

Zobacz

Spersonalizowany 2601-2800 kalorii

Zobacz

Spersonalizowany 2801-3000 kalorii

Zobacz

Spersonalizowany 3001-3200 kalorii

Zobacz

Spersonalizowany 3201-3400 kalorii

Zobacz