Współpraca ketogeniczna

Dieta ketogeniczna przynosi niesamowicie dużo korzyści zarówno pod względem sylwetki, zdrowia jak i samopoczucia. Jednakże mimo wszystkich swoich zalet ma podstawową wadę – wymaga dużej dyscypliny (całkowicie wyklucza odstępstwa od diety).

W związku z tym, proszę Cię o zapoznanie się z artykułem mojego autorstwa dotyczącym diety ketogenicznej zanim zdecydujesz się przejść na jasną stronę mocy. Oto link do artykułu: http://keepfit.pl/ketoza/ – miłej lektury!









o współpracy

Podczas współpracy ketogenicznej przeprowadzę Cie krok po kroku przez wszystkie etapy aż do osiągnięcia stanu odżywczej ketozy.

Niektórzy osiągają stan ketozy w dwa tygodnie a inni w kilka miesięcy. Jest to uwarunkowane ogromną liczbą czynników takich jak obecny stan Twojego metabolizmu, dotychczasowy sposób odżywiania, wydajność Twojego układu trawiennego itd. itd.

Nie zależnie od tego ile ten proces będzie trwać u Ciebie, możesz liczyć na moją pomoc i doradztwo przez cały okres współpracy. Oczywiście korzystając ze swojej wiedzy i doświadczenia zrobię wszystko aby Twoje ciało zaczęło produkować i wykorzystywać ketony najszybciej jak będzie to możliwe.


Współpraca ketogeniczna zawiera:




keto-plan











„Jestem jednym z niewielu ekspertów diety ketogenicznej w Polsce! Od kilku lat sam również stosuję dietę ketogeniczną i korzystam z jej benefitów.”

- Dawid Woźniakowski







Informacje logistyczne i rozliczenia
przy pełnej współpracy

Ponieważ nigdy nie wiadomo, jak długo będzie trwać współpraca ketogeniczna w konkretnym przypadku – postanowiłem podzielić płatności na dwie raty.

Rata I

Opłacana jest na początku współpracy i pokrywa ona przygotowanie planu dietetycznego i suplementacyjnego podczas fazy stopniowego odstawiania węglowodanów z diety oraz przygotowanie finalnego planu dietetycznego i suplementacyjnego po wejściu w ketozę.

Koszt: 599 zł

Rata II

Opłacana jest po zakończeniu okresu ‘odstawienia węglowodanów’ i pokrywa ona przygotowanie planu dietetycznego, suplementacyjnego oraz wskazówek dotyczących sposobu trenowania i używania glukometru w fazie keto-adaptacji. Najczęściej następuje ona po około 4 tygodniach od rozpoczęcia współpracy.

Koszt: 299 zł

Reasumując – na początku opłacany jest pierwszy i ostatni etap współpracy a po kilku tygodniach następuje opłata za przygotowanie okresu środkowego czyli tzw. adaptacji ketogenicznej.

Informacje dotyczące diety
ketogenicznej *kontynuacyjnej

Istnieje możliwość przygotowania diety ketogenicznej pod dany cel dla osoby, która już jest w stanie ketozy. Oferta ta skierowana jest również do osób, które obecnie nie są na diecie ketogenicznej ale już były w stanie ketozy i są w stanie same przejść przez okres adaptacji. Innymi słowy, jest to oferta dla osób, którym zależy na tym aby ktoś doświadczony przygotował dla nich docelową dietę ketogeniczną zoptymalizowaną pod konkretne przypadłości lub cele. W tym pakiecie otrzymujesz indywidualny plan dietetyczny (ketogeniczny) wraz z celowaną suplementacją.

Koszt: 299 zł




Cennik

Usługa Cena
Pierwsza rata pełnej współpracy ketogenicznej (przygotowanie planu dietetycznego i suplementacyjnego podczas fazy stopniowego odstawiania węglowodanów z diety oraz przygotowanie finalnego planu dietetycznego i suplementacyjnego po wejściu w ketozę) 599 zł
Druga rata pełnej współpracy ketogenicznej (przygotowanie planu dietetycznego, suplementacyjnego oraz wskazówek dotyczących sposobu trenowania i używania glukometru w fazie keto-adaptacji) 399 zł
Dieta ketogeniczna nakierunkowana na dany cel dla osoby już będącej w stanie odżywczej ketozy. 499 zł



FAQ

Po jakim czasie powinienem zgłosić się po nowy plan treningowy?

Czy wykonywanie ćwiczeń zgodnie z ich kolejnością wystąpienia w planie jest istotna?

Jeżeli nie będę miał pewności czy dobrze wykonuje dane ćwiczenie z planu treningowego, to czy mogę liczyć na Twoją bezpłatną pomoc?

Czy rozpisujesz plany treningowe możliwe do przeprowadzenia w domu lub plenerze?

Przygotowuję plany treningowe zarówno pod siłownie, trening w domu, plenerze czy chociażby na basenie – uwzględniając sprzęt, którym dysponujesz (np. ciężarki, TRX, tubingi, taśmy itd.) lub ćwiczenia z obciążeniem własnego ciała (bez sprzętu).

Co zrobić w przypadku, gdy ktoś zajmuje sprzęt, na którym mam teraz ćwiczyć?

Jeżeli ktoś zajmuje sprzęt, na którym masz obecnie ćwiczyć, najpierw zapytaj się, ile jeszcze zostało mu serii i czy moglibyście robić serie na zmianę. Jeżeli ktoś nie wyrazi na to zgody, zrób dodatkową serię poprzedniego ćwiczenia. Staraj się nie dopuścić do sytuacji, aby przerwy między seriami i ćwiczeniami znacząco się wydłużały.

Czy jeżeli nie czuję po treningu zakwasów, to mogę zwiększyć ilość serii lub powtórzeń?

Zakwasy nie są wyznacznikiem tego, czy trening był dobry czy zły. Zwiększanie ilości serii lub powtórzeń całkowicie mija się z celem. Trening jest jedną z tych rzeczy, w których nie zawsze więcej oznacza lepiej. Jeżeli czujesz, że wykonany trening nie był dla Ciebie wyzwaniem, to znaczy, że używasz za małego obciążenia lub zapominasz o świadomym napinaniu mięśni i poprawnej technice wykonywania danego ćwiczenia.



Zdobądź się na pierwszy krok. Później będzie tylko łatwiej!

zaczynamy