Mój koszyk

0 rzeczy

Twój koszyk jest pusty.

Plan dietetyczny

Skuteczny plan dietetyczny to klucz do pięknej sylwetki i poprawy zdrowia! Jestem dietetykiem z 12 letnim doświadczeniem zawodowym i chętnie pomogę Ci osiągnąć Twój cel!

CO OFERUJĘ

Moje plany dietetyczne

Charakteryzują się:

  • Dopasowaniem do Twojego stylu życia

  • Łatwością stosowania

  • Wysoką skutecznością

  • Uwzględnieniem Twoich preferencji smakowych

  • Zróżnicowaniem 
i brakiem monotonii

Nie uwzględniają:

  • Spędzania długich godzin w kuchni

  • Jedzenia rzeczy, których nie lubisz

  • Sztywnych 30 dniowych jadłospisów

  • Dopasowywania Twojego życia pod dietę

DIETA SZYTA NA MIARĘ

Protokoły żywieniowe

Plany dietetyczne zawsze przygotowuję pod Twoje indywidualne potrzeby, możliwości czasowe oraz preferencje smakowe. Uważam, że skuteczna dieta powinna być nie tylko odżywcza ale również łatwa w utrzymaniu.

Niezależnie od wybranego wariantu współpracy, do Twojego planu dietetycznego zawsze dobieram odpowiednią strategię żywieniową oraz protokół, który najlepiej wpisuje się w Twój styl życia.

Moje plany często opierają się o protokoły takie jak np. IF (intermittent fasting), CBT (carb-targetting), CBL (carb-backloading).

Metody, które stosuję są nie tylko skuteczne ale również korzystne dla zdrowia i samopoczucia. Jestem zwolennikiem metodologii 'science-based', zawsze bazuję na badaniach i faktach a nie rozpowszechnianych w internecie trendach i mitach.

PLAN DIETETYCZNY

Jak wyglądają moje plany dietetyczne?

Chcesz wiedzieć czego spodziewać się po rozpisanym przeze mnie planie dietetycznym? Nie ma problemu!

PLAN DIETETYCZNY

W moich planach znajdziesz:

  • Wiele zamienników posiłków
  • Dokładną gramaturę produktów
  • Rozkład makroskładników i kaloryczności
  • Uwzględnienie dni treningowych i nietreningowych
  • Dużą ilość informacji i porad

ROZPISKI I PLANY

Informacja

Oferta planów i rozpisek z założenia rozumiana jest jako jednorazowa usługa. Jeżeli interesuje Cię dłuższa współpraca to zachęcam Cię do sprawdzenia oferty opieki dietetycznej lub treningowej.

PLAN DIETETYCZNY

Współpraca krok po kroku

  1. Opłać wybrany plan przy pomocy PayU lub PayPal
  2. Wypełnij formularz konsultacyjny odpowiadając szczegółowo na pytania
  3. Poczekaj, aż rozpiszę 
dla Ciebie plan maksymalny czas oczekiwania to 7 dni roboczych

W pakiecie taniej o 25%

Interesuje Cię zarówno pomoc dietetyczna jak i treningowa?

Korzystając z planu żywieniowo-treningowego, dostajesz pełną opiekę w cenie niższej o 25%!

Sprawdź ofertę

CENNIK

Wybierz rodzaj planu

Standard

Plan dietetyczny

  • Indywidualne podejście
  • Wysoka skuteczność i funkcjonalność
  • Zastosowanie różnych strategii i protokołów
  • Duża dawka dodatkowych informacji zawartych w planie
  • Analiza badań labolatoryjnych
  • Uwzględnienie zaburzeń hormonalnych, metabolicznych i autoimmunologicznych
  • Wytyczne diagnostyczne
  • Rozpiska pod dietę ketogeniczną

Plus

Plan dietetyczny +

  • Indywidualne podejście
  • Wysoka skuteczność i funkcjonalność
  • Zastosowanie różnych strategii i protokołów
  • Duża dawka dodatkowych informacji zawartych w planie
  • Analiza badań labolatoryjnych
  • Uwzględnienie zaburzeń hormonalnych, metabolicznych i autoimmunologicznych
  • Wytyczne diagnostyczne
  • Rozpiska pod dietę ketogeniczną

PYTANIA I ODPOWIEDZI

FAQ

Najczęściej sugeruję zmianę planu dietetycznego po 4-6 tygodniach, ponieważ w większości przypadków po takim czasie nasz organizm zaczyna gorzej reagować na dietę. Badania naukowe pokazują, że diety stosowane przez dłuższy okres czasu tracą na swojej efektywności nawet do 60%. Wyjątkiem od tej reguły jest sytuacja, w której mimo upływ tygodni efekty stosowania diety są w dalszym ciągu zadowalające. W takim przypadku plan należy zmodyfikować w momencie, gdy postępy przestaną być satysfakcjonujące.

Nie da się jednoznacznie odpowiedzieć na takie pytanie, ponieważ jest to bardzo indywidualna kwestia. Najczęściej pierwsze efekty są widocznie po 3-4 tygodniach - ale nie jest to reguła.

Każdy plan dietetyczny przygotowuję tak, aby był on możliwie najprostszy i oszczędny czasowo. Wychodzę z założenia, że w obecnych czasach mało kto może sobie pozwolić na poświęcenie kilku godzin dziennie na przygotowanie posiłków. Skuteczna dieta powinna być smaczna i łatwa do utrzymania.

Zawsze dobieram plan dietetyczny, który według przeprowadzonego wywiadu żywieniowo-środowiskowego powinien być najskuteczniejszy. Jak wiadomo, każdy z nas jest inny i czasami zdarzają się przypadki, w których należy zmodyfikować pierwotnie przyjętą strategię odżywiania. Wynika to ze złożoności procesów metabolicznych i układu endokrynnego w naszym ciele. Samo spożywanie danych pokarmów nie jest równoznaczne z efektywnym ich trawieniem i absorpcją. Wpływ na to ma ogromna liczba czynników, takich jak mutacje poszczególnych genów (np. dość powszechna mutacja genu MTHFR), kondycja flory bakteryjnej w jelitach, stopień zakwaszenia żołądka, upośledzenie pewnych funkcji metabolicznych, wynikające z stosowaniem diet ubogich w konkretne składniki, poziom wrażliwości na insulinę itd. itd. Dobrze przeprowadzony wywiad pozwala znacznie zawęzić spektrum możliwości, ale nigdy nie daje 100% gwarancji. Dlatego właśnie dieta, która teoretycznie powinna się super sprawdzić w danym przypadku, czasem nie przynosi oczekiwanych rezultatów. Niestety, na całym świecie dobranie optymalnej diety przez dietetyków w dużej mierze opiera się na metodzie prób i błędów. Jeżeli ktokolwiek powie Ci, że dany styl odżywiania przynosi 100% efekty – to najzwyczajniej w świecie kłamie.

Proponowane przeze mnie metody są zdrowo-rozsądkowe i bezpieczne dla zdrowia. Przygotowując plany żywieniowe, zawsze nastawiam się na długofalowy efekt, tak więc jeżeli po zakończeniu diety nie dodasz (bądź odejmiesz) z dnia na dzień ogromnej ilości kalorii, zamieniając przy tym zdrowe posiłki na wysoce przetworzoną żywność jak fast-food czy słodycze, to wszystko będzie ok i efekt jo-jo nie wystąpi. Utrzymać cel jest znacznie łatwiej niż go osiągnąć, tak więc racjonalne dodawanie niektórych produktów do swojego jadłospisu lub „jedzenie na mieście” raz na jakiś czas nie przyniesie negatywnych skutków. Całkowity powrót do starych (złych) nawyków żywieniowych, które początkowo spowodowały pojawienie się problemów ze zdrowiem lub sylwetką zawsze spowoduje wcześniejszy bądź późniejszy ich powrót.

Jeżeli pojawią się jakiekolwiek pytania, dotyczące rozpisanej przeze mnie diety możesz na moją bezpłatną pomoc. Moje plany przygotowuję w sposób zrozumiały i przejrzysty, tak więc najczęściej wszystko jest jasne.

Nie, moje plany nie zawierają jadłospisów tylko wskazówki żywieniowe, dzięki którym jesz to co lubisz i to na co w danym momencie masz ochotę, a nie to co ja sobie aktualnie wymyśliłem.

KONTAKT

Masz jakieś pytania?

Napisz do mnie wiadomość lub skorzystaj z chatu!