Mój koszyk

0 rzeczy

Twój koszyk jest pusty.

Plan dietetyczny

Skuteczny plan dietetyczny to klucz do pięknej sylwetki i poprawy zdrowia! Jestem dietetykiem z 15 letnim doświadczeniem zawodowym i chętnie pomogę Ci osiągnąć Twój cel!

PLAN DIETETYCZNY

Dobry plan to połowa sukcesu!

Dobrze przemyślany plan działania jest bardzo ważny zarówno w życiu codziennym, karierze zawodowej jak i celach prozdrowotnych oraz sylwetkowych.

Niezależnie od tego czy jest to lista zakupów, task-lista w naszej pracy, lista rzeczy do spakowania na wakacje czy spis czynności domowych jakie mamy do wykonania danego dnia - przygotowanie przemyślanego planu działania sprawia, że wykonywane przez nas czynności znacząco zyskują na efektywności.

Dokładnie tak samo jest z odpowiednio przygotowanym planem dietetycznym. Plan dietetyczny jest zbiorem wytycznych żywieniowych, a jego główną rolą jest to, aby umożliwić Ci osiągniecie zamierzonych celów w efektywny sposób. Dobry plan powinien być przygotowany indywidualnie pod Twoje potrzeby i możliwości.

Dlatego właśnie rozpisując plan odżywiania biorę pod uwagę mnóstwo czynników takich jak m.in.: 

  • styl życia i rodzaj wykonywanej pracy,
  • stan zdrowia oraz samopoczucie,
  • poziom aktywności fizycznej i ilość ruchu w ciągu tygodnia,
  • cele krótko i długoterminowe,
  • preferencje smakowe oraz wykluczenia produktów,
  • dotychczasowe odżywianie oraz nawyki,
  • możliwości czasowe i aspekty związane z wygodą stosowania planu,
  • wszystkie uwagi, które chcesz mi przekazać bo nikt nie zna Cie lepiej, niż Ty.

Skuteczność planu dietetycznego zależy nie tylko od trafności samych wytycznych, ale przede wszystkim od tego, czy będziesz w stanie go zrealizować.

Praca nad sylwetką oraz zdrowiem to proces długofalowy, dlatego zawsze staram się aby przygotowany plan odżywiania był łatwy i wygodny do stosowania.

W trakcie współpracy kładę duży nacisk na edukowanie i wyrabianie dobrych nawyków, dzięki którym osiągniesz i utrzymasz swoje cele na lata.

Życie podporządkowane pod dietę? To dieta powinna być odpowiednio dopasowana pod Twoje życie, a nie odwrotnie!

Metamorfozy

Chcieć znaczy móc!

Uważam, że rolą dietetyka jest to, aby odpowiednio dopasować dietę do danego człowieka, a nie starać się usilnie wmuszać w każdego ideologię dietetyczną z którą się sympatyzuje.

Dlatego też w swojej praktyce dietetycznej stosuję szeroki wachlarz strategii żywieniowych, takich jak np.:

  • dieta ketogeniczna,
  • dieta niskowęglowodanowa (low-carb),
  • dieta zbilansowana,
  • dieta wysokowęglowodanowa (high-carb),
  • dieta wegetariańska.
schudła 20 kg
w 6 miesięcy

Metamorfoza MARTY

po 6 miesiącach

Metamorfoza MARCINA

po 18 dniach

Metamorfoza MARTY

Potrzebujesz pomocy w doborze optymalnej diety?

INFORMACJE

Co znajduje się w planie?

  • Obszerna lista zamienników produktów, dzięki której możesz jeść to na co masz ochotę w danym dniu.
  • Dokładna gramatura rekomendowanych produktów, dzięki której zawsze wiesz ile czego zejść.
  • Rozkład makroskładników i kaloryczności każdego posiłku, dzięki którym znasz założenia diety.
  • Informacje o tym jak rozłożyć posiłki na przestrzeni dnia, aby dobrze wpisały się w Twój styl życia i pracy.
  • Materiały edukacyjne i przydatne wskazówki, dzięki którym zbudujesz dobre nawyki i poprawisz efektywność diety.
  • Omówienie strategii działania, aby było dla Ciebie jasne w jakim kierunku zmierzamy i dlaczego.
  • Sugestia optymalnej pory treningów względem planowanych posiłków, tak aby uzyskać 100% korzyści.

Czym wyróżniają się moje plany?

Moje plany są:

  • Dopasowane do Twojego stylu życia i pracy

  • Łatwe do zrozumienia i wygodne do stosowania

  • Skuteczne i bezpieczne dla zdrowia

  • Przygotowane w oparciu o wiedzę i naukę

  • Elastyczne pod względem wyboru produktów

  • Rozpisane tak, aby mogła na nich bazować cała Twoja rodzina

  • Urozmaicone i dostosowane do Twoich preferencji smakowych

W jaki sposób moje plany ułatwią Ci codzienność?

Nie musisz:

  • Spędzać długich godzin w kuchni

  • Kupować drogich lub wyszukanych produktów

  • Jeść rzeczy na które nie masz ochoty

  • Marnować produktów spożywczych

  • Stosować sztywnego jadłospisu

  • Martwić się o monotonnię

PLAN DIETETYCZNY

Jak wyglądają moje plany dietetyczne?

Chcesz wiedzieć czego spodziewać się po rozpisanym przeze mnie planie dietetycznym? Nie ma problemu!

PLAN DIETETYCZNY

Współpraca krok po kroku

  1. Wybór planu Wybierz i opłać interesujący Cię rodzaj planu przy pomocy szybkich płatności online.
  2. Przeprowadzenie wywiadu Wypełnij formularz konsultacyjny znajdujący się na mojej stronie internertowej udzielając dokładnych odpowiedzi.
  3. Omówienie planu działania Po zapoznaniu się z Twoim formularzem odezwę się, aby omówić z Tobą strategię działania.
  4. Zatwierdzenie strategii Gdy zaakceptujesz przygotowany przeze mnie plan działania, przystępuję do rozpisywania diety w moim autorskim programie dietetycznym.
  5. Wysłanie planu dietetycznego Po upływie kilku dni roboczych od zaakceptowania od Ciebie strategii działania, wysyłam Twój plan dietetyczny wraz z wszelkimi dodatkowymi informacjami.
  6. Realizacja Twoich celów Po upływie 2-3 tygodni od wdrożenia wytycznych zaczynasz odczuwać pozytywne efekty diety.

W pakiecie taniej o 100 zł!

Interesuje Cię zarówno pomoc dietetyczna jak i treningowa?

Decydując się na plan dietetyczno-treningowy, korzystasz podwójnie i jednocześnie oszczędasz!

Sprawdź ofertę

Plany dietetycznne

Ważne informacje

Plan dietetyczny przygotowuję w taki sposób, aby był odpowiednio dobrany pod Twoje cele i możliwości oraz wygodny do stosowania. Oprócz konkretnych zaleceń żywieniowych takich jak kaloryczność, rozkład makroskładników, ilość posiłków w ciągu dnia, wiele zamienników produktów itd... znajdziesz w nim dużo przydatnych informacji, dzięki którym lepiej zrozumiesz fundamenty zdrowego odżywiania.

Moje plany nie zawierają sztywnych jadłospisów, ponieważ dla większości osób są one bardzo uciążliwe, gdyż wymuszają spożywanie prudktów, których danego dnia możemy nie mieć w swoim zasięgu lub na które po prostu nie mamy w konkretnej chwili ochoty. Jeżeli z jakichś względów zależy Ci na sztywnym tygodniowym jadłospisie to istnieje możliwość dokupienia go za 99 zł jako dodatek do planu.

Czym różni się plan standard od planu plus?

Plan dietetyczny standard dedykowany jest dla osób, którym nie zależy na analizie stanu zdrowia oraz badań laboratoryjnych i uwzględnienia ich podczas przygotowywania planu żywieniowego.

Plan dietetyczny plus stworzony został z myślą o osobach chorych lub podejrzewających u siebie problemy zdrowotne. Uwzględnia on dopasowanie planu odżywiania pod różne jednostki chorobowe, analizę wyników badań oraz ewentualne sugestie w kontekście dalszej diagnostyki laboratoryjnej.

CENNIK

Wybierz rodzaj planu

Standard

Plan dietetyczny

  • Indywidualne podejście
  • Wysoka skuteczność i funkcjonalność
  • Zastosowanie różnych strategii i protokołów
  • Duża dawka dodatkowych informacji zawartych w planie
  • Analiza badań labolatoryjnych
  • Uwzględnienie zaburzeń hormonalnych, metabolicznych i autoimmunologicznych
  • Wytyczne diagnostyczne
  • Sztywny cotygodniowy jadłospis

Plus

Plan dietetyczny +

  • Indywidualne podejście
  • Wysoka skuteczność i funkcjonalność
  • Zastosowanie różnych strategii i protokołów
  • Duża dawka dodatkowych informacji zawartych w planie
  • Analiza badań labolatoryjnych
  • Uwzględnienie zaburzeń hormonalnych, metabolicznych i autoimmunologicznych
  • Wytyczne diagnostyczne
  • Sztywny cotygodniowy jadłospis

PYTANIA I ODPOWIEDZI

FAQ

Najczęściej sugeruję zmianę planu dietetycznego po 4-6 tygodniach, ponieważ w większości przypadków po takim czasie nasz organizm zaczyna gorzej reagować na dietę. Badania naukowe pokazują, że diety stosowane przez dłuższy okres czasu tracą na swojej efektywności nawet do 60%. Wyjątkiem od tej reguły jest sytuacja, w której mimo upływ tygodni efekty stosowania diety są w dalszym ciągu zadowalające. W takim przypadku plan należy zmodyfikować w momencie, gdy postępy przestaną być satysfakcjonujące.

Nie da się jednoznacznie odpowiedzieć na takie pytanie, ponieważ jest to bardzo indywidualna kwestia. Najczęściej pierwsze efekty są widocznie po 3-4 tygodniach - ale nie jest to reguła.

Każdy plan dietetyczny przygotowuję tak, aby był on możliwie najprostszy i oszczędny czasowo. Wychodzę z założenia, że w obecnych czasach mało kto może sobie pozwolić na poświęcenie kilku godzin dziennie na przygotowanie posiłków. Skuteczna dieta powinna być smaczna i łatwa do utrzymania.

Zawsze dobieram plan dietetyczny, który według przeprowadzonego wywiadu żywieniowo-środowiskowego powinien być najskuteczniejszy. Jak wiadomo, każdy z nas jest inny i czasami zdarzają się przypadki, w których należy zmodyfikować pierwotnie przyjętą strategię odżywiania. Wynika to ze złożoności procesów metabolicznych i układu endokrynnego w naszym ciele. Samo spożywanie danych pokarmów nie jest równoznaczne z efektywnym ich trawieniem i absorpcją. Wpływ na to ma ogromna liczba czynników, takich jak mutacje poszczególnych genów (np. dość powszechna mutacja genu MTHFR), kondycja flory bakteryjnej w jelitach, stopień zakwaszenia żołądka, upośledzenie pewnych funkcji metabolicznych, wynikające z stosowaniem diet ubogich w konkretne składniki, poziom wrażliwości na insulinę itd. itd. Dobrze przeprowadzony wywiad pozwala znacznie zawęzić spektrum możliwości, ale nigdy nie daje 100% gwarancji. Dlatego właśnie dieta, która teoretycznie powinna się super sprawdzić w danym przypadku, czasem nie przynosi oczekiwanych rezultatów. Niestety, na całym świecie dobranie optymalnej diety przez dietetyków w dużej mierze opiera się na metodzie prób i błędów. Jeżeli ktokolwiek powie Ci, że dany styl odżywiania przynosi 100% efekty – to najzwyczajniej w świecie kłamie.

Proponowane przeze mnie metody są zdrowo-rozsądkowe i bezpieczne dla zdrowia. Przygotowując plany żywieniowe, zawsze nastawiam się na długofalowy efekt, tak więc jeżeli po zakończeniu diety nie dodasz (bądź odejmiesz) z dnia na dzień ogromnej ilości kalorii, zamieniając przy tym zdrowe posiłki na wysoce przetworzoną żywność jak fast-food czy słodycze, to wszystko będzie ok i efekt jo-jo nie wystąpi. Utrzymać cel jest znacznie łatwiej niż go osiągnąć, tak więc racjonalne dodawanie niektórych produktów do swojego jadłospisu lub „jedzenie na mieście” raz na jakiś czas nie przyniesie negatywnych skutków. Całkowity powrót do starych (złych) nawyków żywieniowych, które początkowo spowodowały pojawienie się problemów ze zdrowiem lub sylwetką zawsze spowoduje wcześniejszy bądź późniejszy ich powrót.

Jeżeli pojawią się jakiekolwiek pytania, dotyczące rozpisanej przeze mnie diety możesz na moją bezpłatną pomoc. Moje plany przygotowuję w sposób zrozumiały i przejrzysty, tak więc najczęściej wszystko jest jasne.

Nie, moje plany nie zawierają jadłospisów tylko wskazówki żywieniowe, dzięki którym jesz to co lubisz i to na co w danym momencie masz ochotę, a nie to co ja sobie aktualnie wymyśliłem.

KONTAKT

Masz jakieś pytania?

Napisz do mnie wiadomość lub skorzystaj z chatu!