Mój koszyk

0 rzeczy

Twój koszyk jest pusty.

Plan treningowy

Twoje treningi nie przynoszą rezultatów? Skorzystaj z mojego ponad 12 letniego doświadczenia trenerskiego i osiągnij swój cel!

WSPÓŁPRACA

Moje plany treningowe

Charakteryzują się:

  • Indywidualnym podejściem

  • Funkcjonalnością i wygodą stosowania

  • Wysoką skutecznością

  • Zastosowaniem metod potwierdzonych badaniami naukowymi i doświadczeniem

  • Filmami wideo pokazującymi, jak wykonywać dane ćwiczenie

  • Optymalizacją pod wyświetlanie na telefonach komórkowych

PLAN TRENINGOWY

W moim planie znajdziesz:

  • Dokładną rozpiskę ćwiczeń
  • Filmy, pokazujące jak poprawnie wykonywać dane ćwiczenie
  • Informacje o ilości serii, powtórzeń oraz tempie
  • Wytyczne o ilości i rodzaju sesji treningowych w tygodniu
  • Informacje jakich metod treningowych używać

ROZPISKI I PLANY

Informacja

Oferta planów i rozpisek z założenia rozumiana jest jako jednorazowa usługa. Jeżeli interesuje Cię dłuższa współpraca to zachęcam Cię do sprawdzenia oferty opieki dietetycznej lub treningowej.

PLAN TRENINGOWY

Współpraca krok po kroku

  1. Opłać wybrany plan przy pomocy PayU lub PayPal
  2. Wypełnij formularz konsultacyjny odpowiadając szczegółowo na wszystkie pytania
  3. Poczekaj, aż rozpiszę 
dla Ciebie plan maksymalny czas oczekiwania to 7 dni roboczych

W pakiecie taniej o 25%

Interesuje Cię zarówno pomoc dietetyczna jak i treningowa?

Korzystając z planu żywieniowo-treningowego, dostajesz pełną opiekę w cenie niższej o 25%!

Sprawdź ofertę

KOD RABATOWY

PROMOCJA

Poniżej znajdziesz kod rabatowy na 15% zniżki na wszystkie plany i rozpiski. Kod należy wpisać po dodaniu danych usług do koszyka.

CENNIK

Wybierz rodzaj planu

Standard

Plan treningowy

  • Indywidualne podejście
  • Uwzględnienie kontuzji
i problemów ze stawami
  • Plan pod trening na siłowni,
 w domu lub plenerze
  • Duża dawka dodatkowych informacji zawartych w planie
  • Analiza badań laboratoryjnych
  • Uwzględnienie zaburzeń hormonalnych
i metabolicznych
  • Dostosowany do każdego poziomu zaawansowania

Plus

Plan treningowy +

  • Indywidualne podejście
  • Uwzględnienie kontuzji
i problemów ze stawami
  • Plan pod trening na siłowni, 
w domu lub plenerze
  • Duża dawka dodatkowych informacji zawartych w planie
  • Analiza badań laboratoryjnych
  • Uwzględnienie zaburzeń hormonalnych
i metabolicznych
  • Dostosowany do każdego poziomu zaawansowania

PYTANIA I ODPOWIEDZI

FAQ

Optymalnym czasem na zmianę treningu jest 4-6 tygodni od jego wprowadzenia. Po upływie tego czasu efektywność treningu znacząco spada.

Zdecydowanie tak. Kolejność ćwiczeń ma duże znaczenie i w miarę możliwości powinna być ona przestrzegana.

Jeżeli po otrzymaniu planu treningowego lub w trakcie jego wykonywania cokolwiek będzie dla Ciebie niejasne, zawsze chętnie służę pomocą.

Przygotowuję plany treningowe zarówno pod siłownie, trening w domu, plenerze czy chociażby na basenie – uwzględniając sprzęt, którym dysponujesz (np. ciężarki, TRX, tubingi, taśmy itd.) lub ćwiczenia z obciążeniem własnego ciała (bez sprzętu).

Jeżeli ktoś zajmuje sprzęt, na którym masz obecnie ćwiczyć, najpierw zapytaj się, ile jeszcze zostało mu serii i czy moglibyście robić serie na zmianę. Jeżeli ktoś nie wyrazi na to zgody, zrób dodatkową serię poprzedniego ćwiczenia. Staraj się nie dopuścić do sytuacji, aby przerwy między seriami i ćwiczeniami znacząco się wydłużały.

Zakwasy nie są wyznacznikiem tego, czy trening był dobry czy zły. Zwiększanie ilości serii lub powtórzeń całkowicie mija się z celem. Trening jest jedną z tych rzeczy, w których nie zawsze więcej oznacza lepiej. Jeżeli czujesz, że wykonany trening nie był dla Ciebie wyzwaniem, to znaczy, że używasz za małego obciążenia lub zapominasz o świadomym napinaniu mięśni i poprawnej technice wykonywania danego ćwiczenia.

KONTAKT

Masz jakieś pytania?

Napisz wiadomość lub skorzystaj z chatu!