Słowniczek:
- Sprzedający – Dawid Woźniakowski, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Dawid Woźniakowski,adres: ul. Stefana Dembego 23a/49, 02-796 Warszawa, NIP: 9512242076, REGON: 142755317.
- Klient – osoba fizyczna, która ukończyła co najmniej 13. rok życia, przy czym w przypadku nieukończeniaprzez tę osobę 18. roku życia, wymagana jest zgoda jej przedstawiciela ustawowego, a także osoba prawna orazjednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, a któradokonuje lub zamierza dokonać zamówienia lub korzysta z innych usług Sklepu internetowego (w tym równieżKonsument).
- Konsument – osoba fizyczna, która nabywa Usługi w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lubgospodarczą, zgodnie z ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie KodeksuCywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 141, poz. 1176 z późn. zm.)
- Sklep internetowy/Sklep – serwis internetowy dostępny pod adresem www.dawidowzniakowski.pl, zapośrednictwem którego Klient może zakupić od Sprzedającego Usługi.
- Usługi – wszelkie usługi oferowane Klientowi w ramach Sklepu internetowego, w tym w szczególności, alenie wyłącznie, plany dietetyczne, treningowe oraz suplementacyjne, webinary oraz szkolenia stacjonarne.
- Towary – rzeczy ruchome, prezentowane w Sklepie, mogące być przedmiotem umowy sprzedaży.
- Konto Użytkownika – usługa dostępna na stronie internetowej Sklepu internetowego, za pomocą którejKlient podając swoje dane osobowe, tworzy konto użytkownika, przy użyciu którego może dokonywać zakupuUsług.
- Regulamin – niniejszy Regulamin Sklepu internetowego.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży, którejprzedmiotem są Usługi.
I. Postanowienia ogólne
- Sklep internetowy prowadzony jest przez Dawida Woźniakowskiego, prowadzącego działalność gospodarczą
pod firmą Dawid Woźniakowski, adres: ul. Stefana Dembego 23a/49, 02-796 Warszawa, NIP: 9512242076,
REGON: 142755317. - Niniejszy Regulamin określa zasady zawierania pomiędzy Sprzedającym a Klientami umów sprzedaży Usług,
przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość oraz korzystania przez Klientów ze Sklepu
internetowego, dostępnego pod adresem internetowym www.dawidwozniakowski.pl. - W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa
w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2017, poz. 1219 z późn.
zm.). Regulamin skierowany jest do wszystkich Klientów Sklepu internetowego. Klient zobowiązany jest do
przestrzegania wszystkich postanowień Regulaminu. Sprzedaż odbywa się na podstawie wersji niniejszego
Regulaminu, obowiązującej w momencie złożenia zamówienia. - Wszystkie informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu, odnoszące się do Usług (łącznie z cenami), nie
stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. z 2017,
poz. 459 z późn. zm.) lecz zaproszenie do zawarcia umowy określone w art.71 Kodeksu Cywilnego. - Informacja o cenie podawana na stronie Sklepu ma charakter wiążący od momentu otrzymania przez Klienta
wiadomości e-mail, o której mowa w postanowieniu III ust. 5 Regulaminu. Po skutecznym złożeniu Zamówienia
cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Sklepie internetowym, które mogą się pojawić w
odniesieniu do poszczególnych Usług. - Klienci mają możliwość zakupu Usług za pośrednictwem Sklepu internetowego niezależnie od tego czy
dokonali rejestracji poprzez założenie Konta Użytkownika. - Warunkiem skutecznego złożenia Zamówienia, jest podanie dokładnych danych adresowych przez Klienta,
oraz wskazanie numeru telefonu lub adresu e – mail, pod którym możliwy będzie kontakt ze strony
Sprzedającego.
II. Zakres, zasady i warunki korzystania ze Sklepu internetowego
- Warunkiem korzystania z usług Sklepu jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i jego akceptacja.
Klient zobowiązany jest do akceptacji treści Regulaminu przed dokonaniem zamówienia. - Informacje podane w trakcie zakładania Konta Użytkownika powinny być zgodne z prawdą oraz aktualne. W
przypadku podania informacji nieprawdziwych lub nieaktualnych, Sprzedający nie ma obowiązku realizowania
Zamówienia. - Sprzedający podejmuje wszelkie możliwe środki techniczne i organizacyjne, zapobiegające pozyskaniu i
modyfikacji przez osoby nieupoważnione danych podawanych podczas rejestracji oraz podczas składania
Zamówień. - Klient zobowiązany jest w szczególności do:
a) korzystania z usług oferowanych przez Sprzedającego w sposób nie powodujący zakłóceń w funkcjonowaniu
Sklepu, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń;
b) niepodejmowania działań mających na celu wejście w posiadanie informacji niejawnych, będących w
posiadaniu Sprzedającego;
c) korzystania z usług oferowanych przez Sprzedającego w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z przyjętymi w danym
zakresie zwyczajami;
d) korzystania z usług oferowanych przez Sprzedającego w sposób nieuciążliwy dla pozostałych Klientów oraz
dla Sprzedającego, z poszanowaniem ich dóbr osobistych (w tym prawa do prywatności) i innych
przysługujących im praw;
e) korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu jedynie w zakresie własnego użytku
osobistego. - Sprzedający może pozbawić Klienta prawa do korzystania ze Sklepu internetowego w przypadku podania
nieprawdziwych danych przy rejestracji Konta Użytkownika lub w przypadku stwierdzenia naruszenia
obowiązków, o których mowa w punkcie 4 powyżej. Klient, który został pozbawiony prawa do korzystania z
usług Sklepu, nie może dokonać ponownej rejestracji bez uprzedniej zgody Sprzedającego.
III. Składanie zamówień
- Zamówienia na Usługi dostępne w Sklepie internetowej są składane poprzez wybór preferowanej opcji
zakupu. - Złożenie Zamówienia w Sklepie jest możliwe przez całą dobę, we wszystkie dni tygodnia. Zamówienia
realizowane są w terminie 14 (czternastu) dni roboczych od daty zaksięgowania wpłaty Klienta. - W przypadku założenia przez Klienta Konta Użytkownika, złożenie Zamówienia następuje poprzez
zalogowanie się na stronie Sklepu, dodanie Usługi do koszyka i potwierdzenie woli złożenia Zamówienia, a
następnie dokonanie płatności online. W przypadku braku założenia przez Klienta Konta Użytkownika,
warunkiem złożenia zamówienia jest dodatnie Usługi do koszyka, podanie wszystkich wymaganych danych
koniecznych do realizacji Usługi oraz podjęcie innych czynności technicznych w oparciu o wyświetlane
Klientowi komunikaty lub informacje. - Wysłanie zamówienia przez Klienta (zatwierdzenie przyciskiem „realizuj zamówienie”) stanowi ofertę
Klienta złożoną Sprzedającemu co do zawarcia umowy sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu. - Po wysłaniu zamówienia Klient otrzymuje potwierdzenie przyjęcia jego oferty drogą elektroniczną
(Potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji), na wskazany przez niego adres poczty e-mail. Po
otrzymaniu ww. wiadomości dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży zamówionych przez Klienta Usług. - Klient ma prawo zrezygnować z zamówienia przed otrzymaniem od Sprzedającego potwierdzenia przyjęcia
zamówienia do realizacji. Oświadczenie woli o rezygnacji z zamówienia, powinno być wysłane do
Sprzedającego drogą elektroniczną na adres info@dawidwozniakowski.pl.
IV. Dokonywanie płatności. Ceny.
- Wszystkie ceny towarów zamieszczone na stronie internetowej Sklepu:
a) podawane są w złotych polskich,
b) ceny netto do powiększenia o VAT, zgodnie z życzeniem,
c) nie zawierają informacji dotyczących kosztów dostawy. - Cena podana przy na stronie Sklepu internetowego jest wiążąca od chwili otrzymania przez Klienta
potwierdzenia przyjęcia Zamówienia do realizacji. - Klient dokonuje płatności za zamówione Usługi kartą kredytową bądź e-transferem. Rozliczenia płatności
przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego PayU oraz PayPal, według zasad ustalonych
przez wskazane podmioty. - Sprzedający zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian cen Usług, przeprowadzania i odwoływania akcji
promocyjnych lub wprowadzania w nich zmian. Uprawnienie powyższe nie ma wpływu na ceny Usług w
Zamówieniach złożonych i przyjętych do realizacji przed datą wejścia w życie zmiany ceny lub warunków akcji
promocyjnych. - Promocje w Sklepie internetowym nie podlegają łączeniu, o ile regulamin promocji nie stanowi inaczej.
V. Realizacja zamówień.
- Po otrzymaniu przez Klienta potwierdzenia przyjęcia oferty rozpoczyna się proces realizacji Zamówienia
przez Sprzedającego. - Termin realizacji Zamówienia zależny jest od rodzaju zakupionej Usługi. Czas realizacji szczegółowo
określony jest w opisie danej Usługi dostępnej w Sklepie internetowym. - Koszt wysyłki ponosi Klient i jest on doliczany do ceny za wybrane Towary. Koszt przesyłki zależny jest od
wyboru sposobu przesyłki oraz miejsca doręczenia, zgodnie z cennikami stosowanymi przez przewoźnika. - Zamówienia są doręczane pod wskazany adres na terenie Rzeczypospolitej Polskiej za pośrednictwem Poczty
Polskiej bądź firmy przewozowej, według wyboru Klienta. Przewidywany czas doręczenia przez Pocztę Polską
wynosi od 3 do 5 dni roboczych, natomiast przez przewoźnika – od 1 do 2 dni roboczych od dnia następującego
po nadaniu przesyłki. W przypadku doręczenia Zamówień poza granice Rzeczypospolitej Polskiej, doręczenie
odbywa się wyłącznie za pośrednictwem firmy przewozowej, a przewidywany czas doręczenia określony jest
przez przewoźnika, w zależności od kraju przeznaczenia. Termin ten może ulegać zmianom w związku z
okolicznościami leżącymi po stronie przewoźnika, na które Sprzedający nie ma wpływu. - Klient, odbierając przesyłkę z Zamówieniem, powinien sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia
zniszczenia lub naruszenia opakowania należy, w obecności kuriera, sporządzić protokół szkody, który wraz z
ewentualną reklamacją powinien zostać niezwłocznie przesłany do Sprzedającego. W przypadku stwierdzenia
uszkodzenia przesyłki po jej odbiorze od kuriera, Klient powinien niezwłocznie skontaktować się ze
Sprzedającym. - Maksymalny czas realizacji Zamówienia wynosi 30 dni roboczych, po tym terminie Klient jest uprawniony do
anulowania zamówienia, poprzez przesłanie do Sprzedającego oświadczenia za pośrednictwem poczty
elektronicznej. - Zamówienia są realizowane według kolejności ich otrzymania.
- Kwestia potwierdzenia dokonania transakcji i faktury VAT na życzenie – zgodnie z info, od Twojego księgowego. To postanowienie oparte jest wyłącznie o opinię księgowego, którą mi przesłałeś, w związku z czym nie odpowiadam, za ewentualną niezgodność zastosowanego postanowienia z aktualnym i obowiązującym stanem prawnym.
VI. Uprawnienie do odstąpienia od umowy
- Klient, będący Konsumentem, może odstąpić od umowy sprzedaży Usług zawartej na odległość bez podania
przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy. - Powyższe uprawnienie może zostać zrealizowane przez Klienta poprzez przesłanie pisemnego oświadczenia o
odstąpieniu od umowy sprzedaży, w formie Formularza Zwrotu, dostępnego do pobrania na stronie Sklepu
internetowego. - W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą, a
Klient jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co Strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie
niezmienionym. - Zwrot wzajemnych świadczeń, powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
- Prawo do odstąpienia przez Klienta od umowy zawartej na odległość nie przysługuje, w sytuacji gdy
zamówiona Usługa została wykonania przez Sprzedającego.
VII. Niezgodność usługi z umową. Reklamacje.
- Sprzedający jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta za niezgodność z umową sprzedaży Usług
zakupionych przez tego Klienta, w zakresie określonym ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych
warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. Nr 141, poz. 1176 z późn. zm.). - W celu uniknięcia wątpliwości stwierdza się, że żadne z postanowień niniejszego Regulaminu nie ogranicza
uprawnień Klienta jakie przysługują mu na podstawie przepisów obowiązującego na terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej prawa. W przypadku stwierdzenia istnienia postanowienia o takim charakterze
zastosowanie znajdują przepisy obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, a w
szczególności Kodeksu cywilnego, ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2017 r. poz.
683 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o
zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. Nr 141, poz. 1176 z późn. zm.). - W przypadku stwierdzenia niezgodności zamówionych Usług z umową, Klient ma prawo złożenia pisemnej
reklamacji. Reklamacja powinna zostać złożona w terminie dwóch miesięcy od dnia, w którym Klient
dowiedział się o niezgodności Usługi z umową, nie później jednak niż w terminie dwóch lat od dnia realizacji
Usługi. - W przypadku skorzystania z tego prawa należy zgłosić reklamację przez Sklep internetowy poprzez
wypełnienie Formularz Reklamacji. - Sprzedający zastrzega sobie prawo 14-dniowego okresu rozpatrzenia reklamacji od chwili otrzymania
prawidłowo wypełnionego Formularza Reklamacji, a o podjętych czynnościach zobowiązuje się informować
Klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej.
VIII. Niezgodność usługi z umową. Reklamacje.
- Uznanie poszczególnych postanowień niniejszego Regulaminu w sposób przewidziany prawem za nieważne
bądź nieskuteczne, nie wpływa na ważność czy skuteczność pozostałych postanowień Regulaminu. W miejsce
nieważnego postanowienia zastosowana będzie reguła, która jest najbliższa celom nieważnego postanowienia i
całego niniejszego Regulaminu. - Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu w dowolnym czasie. Zmiany
Regulaminu obowiązują od momentu wyraźnego ich wskazania i umieszczenia na stronie Sklepu internetowego,
niemniej jednak, do umów sprzedaży zawartych przed zmianą Regulaminu zastosowanie znajdują regulacje
zawarte w Regulaminie dotychczas obowiązującym. - Aktualny Regulamin jest publikowany na stronie Sklepu internetowego.
- Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych
przesyłania wiadomości na adres e-mail wskazany przez Klienta oraz za usuwanie i blokowanie wiadomości e-
mail przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez Klienta. - Regulamin wchodzi w życie z dniem …………….