Fit faworki (chrusty)



Poziom trudności

Tagi:




Składniki odżywcze
Białko 6g
Tłuszcz 7g
Węglowodany 32g
Kalorie 221
Składniki
Sposób przygotowania
  • Wszystkie składniki zagniatamy na stolnicy na jednolite ciasto. Następnie rozwałkowujemy na jak najcieńszy placek.
  • Rozwałkowane ciasto kroimy na romby. Tradycyjne faworki jeszcze nacinamy po środku i wywijamy. Mąką jaglana jest jednak bardziej krucha, więc byłby to nie lada wyczyn.
  • Przygotowane faworki smażymy na głębokim tłuszczu, najlepiej na smalcu, aż do zrumienienia (uwaga, żeby nie spalić), a następnie wyciągamy na papierowy ręcznik, żeby odsączyć nadmiar tłuszczu.

Zobacz także inne wpisy z mojego bloga

3 porady na ogromne bicepsy

W związku z Waszymi licznymi prośbami dziś przygotowałem 3 porady dotyczące treningu bicepsów.

Październik 29, 2017

Pulpety wołowe z korniszonami na parze

Duża ilość białka, dobra porcja tłuszczu i śladowe ilości węglowodanów - to danie nie tylko jest smaczne ale również dobrze działa na Twoją sylwetkę!

Sierpień 1, 2016

3 porady na potężne tricepsy

Aby ręce prezentowały się okazale trzeba pracować nie tylko nad bicepsem ale i nad tricepsem. Oto porady, które przenoszą trening na zupełnie ...

Lipiec 28, 2016