Fit pączki



Poziom trudności

Tagi:




Składniki odżywcze
Białko 7g
Tłuszcz 3g
Węglowodany 21g
Kalorie 141
Składniki
Sposób przygotowania
  • Jaja ubijamy z erytrytolem na jednolitą masę. Dodajemy szczyptę soli i ciągle miksując stopniowo dodajemy twaróg, wcześniej rozdrobniony widelcem.
  • Następnie stopniowo dodajemy mąkę wymieszaną z proszkiem do pieczenia i miksujemy do uzyskania jednolitej masy. Powinna mieć konsystencje gęstej śmietany.
  • Pączki smażymy w głębokim tłuszczu. W związku z tym, że masa jest dosyć lejąca, najlepiej wlewać ok. łyżki stołowej ciasta bezpośrednio do rozgrzanego tłuszczu (tak jak tradycyjne racuchy). Smażyć do zrumienienia, a następnie przewrócić na drugą stronę i zrumienić.
  • Wyciągnąć na ręcznik papierowy, żeby odsączyć nadmiar tłuszczu.

Zobacz także inne wpisy z mojego bloga

3 porady na ogromne bicepsy

W związku z Waszymi licznymi prośbami dziś przygotowałem 3 porady dotyczące treningu bicepsów.

Październik 29, 2017

Pulpety wołowe z korniszonami na parze

Duża ilość białka, dobra porcja tłuszczu i śladowe ilości węglowodanów - to danie nie tylko jest smaczne ale również dobrze działa na Twoją sylwetkę!

Sierpień 1, 2016

3 porady na potężne tricepsy

Aby ręce prezentowały się okazale trzeba pracować nie tylko nad bicepsem ale i nad tricepsem. Oto porady, które przenoszą trening na zupełnie ...

Lipiec 28, 2016