Fit klops wołowy z jajkiem



Poziom trudności

Tagi:




Składniki odżywcze
Białko 134g
Tłuszcz 23g
Węglowodany 47g
Kalorie 1103
Składniki
Sposób przygotowania
  • Mięso wołowe drobno mielimy, dodajemy pokrojoną cebulę, przyprawy, 2 jajka i mieszamy.
  • Jeżeli używamy silikonowej formy do pieczenia to nie musimy niczym jej wysypywać ani smarować. Jeżeli jednak używamy zwykłej foremki do pieczenia – opryskujemy ją cienką warstwą beztłuszczowego sprayu do smażenia i wysypujemy otrębami owsianymi.
  • Przekładamy masę mięsna tak aby wypełniła mniej więcej 1/3 formy, wkładamy jajka ugotowane na twardo a następnie dopełniamy resztą zmielonej wołowiny.
  • Dokładnie uklepujemy tak aby nie było dziur.
  • Całość wstawiamy do piekarnika nagrzanego do 160 stopni i pieczemy przez godzinę. Ostatnie kilka minut podpiekamy od góry tak aby wierzchnia warstwa ładnie się przypiekła.
  • Odstawiamy do wystudzenia.

Zobacz także inne wpisy z mojego bloga

3 porady na ogromne bicepsy

W związku z Waszymi licznymi prośbami dziś przygotowałem 3 porady dotyczące treningu bicepsów.

Październik 29, 2017

Pulpety wołowe z korniszonami na parze

Duża ilość białka, dobra porcja tłuszczu i śladowe ilości węglowodanów - to danie nie tylko jest smaczne ale również dobrze działa na Twoją sylwetkę!

Sierpień 1, 2016

3 porady na potężne tricepsy

Aby ręce prezentowały się okazale trzeba pracować nie tylko nad bicepsem ale i nad tricepsem. Oto porady, które przenoszą trening na zupełnie ...

Lipiec 28, 2016